KURSUS


Kami mempunyai kepakaran dalam bidang pemprosesan minuman di mana setiap kajian dan analisa telah diuji selama 3 tahun berturut-turut. Malahan juga kami punyai produk yang telah berada di pasaran terbuka.

Kami ingin kongsikan kepada anda semua yang ingin bergelar usahawan tanpa mengeluarkan modal yang tinggi untuk membeli mesin2 pemprosesan minuman.

Dengan mesin berharga bawah RM500 sahaja dan tidak perlu kedai anda boleh mengaut keuntungan bersih puluhan ribu.

Kami membantu usahawan-usahawan bumiputera yang masih dalam kebuntuan untuk bergelar ushawan produk sendiri tapi tidak punyai modal yang besar.

Jom hubungi kami secepat mungkin untuk tempahan slot ilmu pada bulan oktober. Bulan september telah habis dijual untuk pakej perseorangan dan kumpulan.

Kami jamin ilmu yang kami berikan terlalu mudah dan mampu untuk dpraktikkan dengan kaedah pemprosesan sejuk dan panas. Dan kami jamin anda mampu mencipta produk anda sendiri dan berdiri kukuh atas modal yang kecil.

Jom huhungi saya untuk tempahan slot.

019 667 8860

No comments:

Post a Comment

Kursus

KURSUS KEUSAHAWANAN MINUMAN

Anda masih ragu untuk memilih perniagaan apa yang anda hendak lakukan. . Anda masih tidak tahu bagaimana ingin menghasilkan produk minuman y...